Kulturprojekter er genvej til det kinesiske marked

Gode kultursponsorater er ikke bare stjernestøv. Vi tror på, at kultur er en stærk murbrækker, som kan åbne døre for virksomheder og kommuner, der gerne vil ind på det kinesiske marked.

Kultursponsorater giver adgang til nye kompetencer, netværk og kan skabe forretning for både erhverv og kultur.

Vi skaber kulturplatforme, som kan sikre virksomheder synliggørelse og stærke relationer.

Mulighederne for samarbejde er mange.

  • Brug af locations
  • Synliggørelse i Danmark og Kina
  • Opbygning af relationer, som er så afgørende for samarbejdet med kineserne
  • Fotos og videos til brug i egen markedsføring, events og VIP-arrangement

Ser du også kultur som en vigtig vækstdriver? Så ring eller send os gerne en mail.

Kontakt os her

Normans er en kinesisk rejsearrangør, som arbejder med kulturudveksling og faglige studieture for små eksklusive grupper.

De støtter talentinitiativet og ser et sponsorat som en god mulighed for at profilere sig på en anderledes måde i Kina.


Klik på videoklip for at se et interview med Sha fra Normans.